به روز رسانی دانش خود در مورد آخرین ویرایش از اسلوب، راهنما و فرآیند رتبه بندی مربوطه به قسمی که در ارتباط با مفاهیم این مستندات و نحوۀ اجرای آنها هیچگونه ابهامی وجود نداشته باشد.
به روز رسانی آگاهی خود از وقایع اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کلان و صنعت مربوطه با مطالعۀ منابع معتبر اطلاعرسانی و تحلیلی و شرکت در جلسات روزانه که به این منظور تشکیل میشوند.
تهیۀ و مطالعۀ اطلاعات، گزارش ها و مستندات مربوط به موضوع رتبه بندی ارجاعی و تعیین و اعلام نواقص احتمالی در اطلاعات، گزارشها و مستندات و انعکاس آن به مشتری یا سایر اشخاص مرتبط و پیگیری دریافت آنها و مطالعۀ موارد دریافتی با رعایت آخرین ویرایش مصوب از فرآیند رتبه بندی مربوطه.
تنظیم و اجرای مصاحبه های ضروری با مدیران مشتری یا سایر اشخاص مرتبط و تنظیم و اجرای بازدیدهای ضروری از محل ها و امکانات مشتری و سایر اشخاص مرتبط با رعایت آخرین ویرایش مصوب از فرآیند رتبه بندی مربوطه.
تحلیل و جمع بندی نتایج مطالعات و بررسی های فوق الذکر در قالب گزارش رتبه بندی با رعایت آخرین ویرایش مصوب از اسلوب و راهنمای رتبه بندی مربوطه.
انعکاس گزارش رتبه بندی به مشتری و سایر اشخاص مرتبط و تعامل به منظور دریافت نظرات آنها و اعمال این نظرات در صورت قابل قبول بودن.
شرکت در جلسات کمیتۀ رتبه بندی برای ادای توضیحات در رابطه با گزارش رتبه بندی تنظیمی به درخواست این کمیته.
تکمیل و اصلاح گزارش رتبه بندی مطابق نظر کمیتۀ رتبه بندی.
تهیۀ خلاصۀ گزارش رتبه بندی و بیانیۀ مطبوعاتی مطابق آخرین ویرایش از اسلوب و راهنمای رتبه بندی مربوطه.
انجام اقدامات لازم به منظور افشای بموقع بیانیۀ مطبوعاتی، خلاصۀ گزارش رتبه بندی و گزارش رتبه بندی از طریق بارگذاری آن در پایگاه الکترونیکی برهان.
تصمیمگیری راجع به اینکه یک رتبه یا ردۀ تعیین شده به دلیل اخبار و اطلاعات واصله به عنوان رتبه یا ردۀ در پایش (Outlook) طبقه بندی شود یا خیر.
ثبت کارکرد روزانه، خلاصۀ مذاکرات و ارتباطات با مشتری و اقدامات خود مطابق رویه های داخلی برهان.
تنظیم و بهروز رسانی و بایگانی صحیح پروندۀ فیزیکی و الکترونیکی مشتری و پایگاه های الکترونیکی مربوطه مطابق رویه های داخلی برهان.