انجام اقدامات تبلیغاتی به منظور آشناسازی مشتریان بالقوه با فعالیتها و قابلیت های برهان از جمله تهیه و توزیع بروشور،کاتالوگ، فیلم و کتابچه، انجام مصاحبه های مطبوعاتی، شرکت در سمینارها و نمایشگاهها، و برگزاری جلسات معرفی برهان.
برقرار ارتباط با مشتریان بالقوه برای جلب موافقت آنها به انجام رتبه بندی اعتباری یا هر گونه ردهبندی دیگر توسط برهان.
تهیۀ گزارش امکانسنجی در خصوص موضوعات رتبه بندی یا ردهبندی مطابق مقررات و طرح آن در کمیتۀ تنظیم روابط با مشتریان.
مذاکره با مشتریان در مورد متن قرارداد و کارمزد رتبه بندی یا ردهبندی و تنظیم نهایی این قراردادها و اخذ امضاهای مجاز.
پیگیری وصول مطالبات کارمزد از مشتریان و گزارش نتایج به ادارۀ حسابداری.
ادارۀ روابط عمومی و خدمات آبونمان
پاسخگویی به سوالات مخاطبین عام برهان.
تهیۀ متن، فیلم و هرگونه اقدام دیگر ازجمله مصاحبۀ مطبوعاتی و حضور در شبکه های اجتماعی برای آگاه سازی مخاطبین عام از فعالیتها و خدماتی که برهان ارائه میدهد و دفاع از کیفیت خدمات و اعتبار برهان نزد افکار عمومی.
مدیریت و تهیۀ محتوای بخش تبلیغاتی پایگاه الکترونیکی از جمله تهیۀ عکس، فیلم و متن از وقایع مهم برهان.
برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه برای جلب موافقت آنها برای آبونه شدن به منظور استفاده از گزارشهای رتبه بندی، ردهبندی، گزارشهای تحقیقی و تحلیلی و سایر خدمات.
انجام مذاکرات در مورد متن و کارمزد قرارداهای آبونمان با مشتریان و نهایی کردن متن قرارداد آبونمان و اخذ امضاهای مجاز.
کنترل و پیگیری وصول مطالبات برهان از بابت قراردادهای آبونمان.